Brand Finance-ը հրապարակել է աշխարհի ամենաթանկ ապրանքանիշերի վարկանիշը

26-01-2022 09:01

Բրիտանական Brand Finance խորհրդատվական ընկերությունը հրապարակել է աշխարհի ամենաթանկ, ուժեղ և արագ զարգացող ապրանքանիշերի վարկանիշը: COVID-19 համաճարակը զգալիորեն ազդել է ուժերի հավասարակշռության վրա՝ բարձրացնելով տեխնոլոգիաների և մանրածախ ապրանքանիշերի արժեքն ու ուժը: Որոշ դեղագործական և բանկային ապրանքանիշեր ամրապնդել են իրենց դիրքերը: Առաջատար տեխնոլոգիական կորպորացիաները ամրապնդել են իրենց դիրքերը թոփ 5 ամենաթանկ ապրանքանիշերում՝ Apple (առաջին տեղ, $355 մլրդ, + 35%), Amazon (երկրորդ տեղ, $350 մլրդ, + 37%), Google (երրորդ տեղ, $263 միլիարդ, +37) %), Microsoft (չորրորդ տեղ, 184 միլիարդ դոլար, + 31%): Walmart-ը (112 միլիարդ դոլար, + 20,5%), անցյալ տարվա վեցերորդից բարձրացել է հինգերորդ հորիզոնական:

Lragir.am,
26-01-2022 09:01